План действий
Орієнтовний план дій
Виробництво малотонажних вантажних та інших перспективних моделей екомобілів
№ п/п |
Этапи |
Виконавці і орієнтовні строки |
1. |
Розробити державну цільової науково-технічну програму, забезпечити її погодження та затвердження згідно процедур, визначених „Порядком розроблення та виконання державних цільових програм”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р., № 106”. |
Департамент промислової політики Мінеконом- Розвитку, ВАТ „Укравтобус-пром”, м.Львів, автор„Проекту” |
2. |
На організаційній стадії визначити джерела фінансування програми та дольові внески (з держбюджету, згідно програми державно-приватного партнерства, інвестицій приватного капіталу та можливість використання коштів відповідно до положень Кіотського протоколу. |
Мінеконом- Розвитку, ДТЕК, |
3. |
6.1. Завершити створення шасі двох типорозмірів експериментальних моделей екомобілів (згідно відгуку Державної експертизи), укомплектувати відповідними пристроями та акумуляторами. Провести попередні випробування та визначити подальші напрямки експериментальних робіт щодо доводки конструкцій шасі та компонувальних рішень. 6.2. За результатами випробувань створити дослідні зразки екомобілів двох типорозмірів та організувати піднаглядну експлуатацію.За її результатами довести зразки до придатності для малосерийного виробництва. |
Автор „Проекту”, завод „ТИТАН” |
4. |
. Створити оснащення для виготовлення комплектуючих, технічну та технологічну документацію. |
Завод „ТИТАН” та ним залучені підприємства. |
5. |
Розробити технічні умови (далі ТУ) щодо виготовлення, доводки та випробування контрольної партії екомобілів. |
Завод „ТИТАН”. |
6. |
Виконати коригування конструкторської і технологічної документації на здійснені розробки. |
Завод „ТИТАН”. |
7. |
Провести пошукові дизайнерські роботи в напрямку кузовів і кабін з прив’язкою до визначених в результаті випробувань конструктивних особливостей та масогабаритних характеристик шасі. |
Автор „Проекта” та тематичні лідери за напрямками. |
8. |
Створити нові та перепрофілювати наявні промислові потужності для організації малосерійного виробництва та забезпечити „вихід на програму виробництва 500-1500 шт./ річно з прийняттям законодавчих і нормативних актів з умов стимулювання збуту...” (за відгуком державної експертизи). |
Завод „ТИТАН”, ДТЕК.
|
9. |
Відповідно договору про сумісну діяльність від 12.04 2010р.Спілки „ЕКОМОБІЛЬ” з заводом „ТИТАН” на базі заводу створити спеціалізований інженерний центр з експериментальною базою з використанням наявного обладнання автора „Проекту” та заводу „ТИТАН” та напрацювань для створення перспективних моделей екотранспорту. |
Завод „ТИТАН”, автор „Проекта”, Спілка „ЕКОМОБІЛЬ”, спеціалізовані підприємства |
10. |
Розробка елементів та систем за п.п. 1...15 на стор. 34 „Проекту” та їх опрацювання. |
Автор „Проекту”, Завод „ТИТАН”, Спілка ЕКО-МОБІЛЬ” |
11. |
14.1. Відпрацювати технології виробництва основних складових шасі, кузовів і приводів. 14.2. Організувати малосерийний випуск двох типорозмірів екомобілів. 14.3. Організувати випуск комплектувальних виробів, вузлів, агрегатів, запасних частин та вирішити шляхи комплектування акумуляторами. 14.4. Створити нові та привести діючі вітчизняні технічні стандарти на транспортні засоби у відповідність до міжнародних норм. 14.5. В процесі організації малосерийного виробництва завершити контрольні випробування та піднаглядну експлуатацію створених екомобілів. |
Автор „Проекту” , Завод „ТИТАН” та за їх визначенням інші виконавці в процесі реалізації „Проекта” |
12. |
Визначити доцільність, можливість та умови перепрофілювання діючих підприємств автомобілебудівної та інших галузей в напрямку екомобілебудування. |
Кабінет Міністрів України. |
13. |
Закласти основи створення станцій заміни і зарядки акумуляторів. |
ДТЕК та залучені ним спеціалізовані організації |
14 |
Організація проведення досліджень, розробок та виробництва систем живлення електроприводів екомобілів. |
ДТЕК, залучені ним наукові організації, перепрофільовані та створені спеціалізовані підприємства. |
15. |
Проведення експертиз ТУ на виробництво екомобілів. |
Спеціалізована організація |
16. |
Доопрацювання ТУ на виробництво екомобілів за результатами експертизи. |
Завод „ТИТАН”, |
17. |
Погодження та затвердження ТУ на виробництво екомобілів. |
Завод „ТИТАН”, |
18. |
Сертифікація в Держстандарті на розмірний ряд моделей екомобілів. |
Завод „ТИТАН”, Держстандарт. |
19. |
Узгодження свідоцтв на конструкції в НІЦ БД ДАЙ МВС України. |
Завод „ТИТАН”, НІЦ БД ДАЙ МВС України. |
20. |
23.1. Забезпечити вихід на програму крупносерійного виробництва з прийняттям законодавчих і нормативних актів з умов стимулювання збуту 5 - 10 тисяч екомобілів. 23.2. Розробити плани та забезпечити можливості зростання річних обсягів виробництва екомобілів на наступні роки та визначити перспективи подальшого нарощення обсягів виробництва екомобілів і комплектувальних компонентів, в т.ч. акумуляторів і інших джерел живлення. 23.3. Створити умови формування кадрового потенціалу на підприємствах екомобільної промисловості та суміжних галузей.
|
Завод „ТИТАН”, Кабінет Міністрів України, Комітет з питань промислової політики і регуляторної політики та підприємництва Верховної Ради України, Верховна рада України. |
21. |
Урегулювати пільгові умови залучення приватного капіталу та співпраці компаньйонів шляхом створення законодавчої бази. |
Кабінет Міністрів України, Комітет з питань промислової політики і регуляторної політики та підприємництва Верховної Ради України, Верховна рада України. |
22. |
Організація виставок по використанню екомобілів (шоу-рум ) в містах України. |
Завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
23. |
Організація виставок по використанню екомобілів (шоу-рум ) в приватному секторі і на підприємствах. |
Завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
24. |
Тиражування результатів роботи шоу-румів по регіонам України. |
Завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
25. |
Організація роботи з провідними світовими виробниками енергоефективного та екологічно небезпечного автотранспорту. Розробити умови для контролю у сфері економічної конкуренції на ринку реалізації екомобілів та комплектуючих компонентів. |
ДТЕК, Кабінет Міністрів України. |
26. |
Организація крупносерійного виробництва енергоефективного та екологічно небезпечного автотранспорту в Україні. |
Завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
27. |
Забезпечити використання можливостей фінансування за квотами Кіотського протоколу. |
Кабінет Міністрів України. |
28. |
Створити умови для пільгового кредитування для придбання підприємствами та фізичними особами екомобільної техніки та комплектувальних виробів, лобіювання відповідних постанов та законів.
|
Кабінет Міністрів України, Комітет з питань промислової політики і регуляторної політики та підприємництва Верховної Ради України, Верховна рада України. |
29. |
Створення інфраструктури для обслуговування екомобільної техніки, зарядки акумуляторів, створення станцій швидкої заміни акумуляторів, умови реєстрації екомобільної техніки, особливості експлуатації.
|
Кабінет Міністрів України, ДТЕК, Завод „ТИТАН” |
30. |
Оптимізація організаційної структури реалізації програми стор. 46 „Проекта”. |
Автор „Проекту”, завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
31. |
Разработка муніципальних программ. |
Муніципалітети міст України, Мінрегіонбуд. |
32. |
Розробка концепції та системи пільг для прискорення масового переходу споживачів на широке використання екомобільної техніки в народному, комунальному та приватному господарстві.
|
Автор „Проекту”, завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
33. |
За результатами аналізу реальних ситуацій при виконанні програми дій коригування стратегії масового застосування енергоефективного та екологічно небезпечного автотранспорту. |
Автор „Проекту”, завод „ТИТАН”, ДТЕК. |
Автор документу:
керівник напрямку електромобілів заводу „ТИТАН” .................................. О. Туз.