Перспективы
Це вже питання залежності України від цін на російські енергоносії, яке з кожним днем стає все гостріше і це вже питання не тільки непосильного тягаря для бюджету України, а і питання національної безпеки України.
Кожного дня з української економіки «вимивається» назавжди, і ці гроші, в подальшому, працюють на економіку Росії, а не України, понад мільярд гривень в оплату за імпортні нафтопродукти:
В рік це 131 млрд. грн. (7 683 АЗС * 2 куб. м добова реалізація * 365 днів * 18 грн./л = 101 млрд. грн. + 30% закупівлі на пряму великими підприємствамі і АТП)
Крім того, українці розплачуються за це ще і своїм здоров’ям. Кожного дня від ракових і легеневих захворювань саме від вихлопів ДВЗ (двигунів внутрішнього згорання) вмирає більше 100 українців (кожен день небесна сотня!), на рік 42 тисячі чоловік, за оцінками українських медиків (американські вчені нараховують 140 тисяч) і МІЛЬЙОНИ хворіють. Кожна гривня вкладена в попередження захворювання на загальнодержавному рівні рівноцінна десяткам тисяч гривень спрямованих на медобладнання та ліки, тобто ефективність використання коштів на кінцевий результат – здоров’я української нації.
За оцінками медиків більша частина міських жителів України і жителів сіл уздовж автомагістралей вдихають повітря забруднене до загрозливих здоров'ю меж! Вірніше сумішшю, яка просто небезпечна для здоров'я, а вдихаємо ми її 20 тисяч раз на добу. Проблема посилюється ще й тим, що у вітчизняному паливі міститься велика кількість дуже шкідливих для здоров'я важких металів: свинець, нікель, мідь, цинк. На відстані 100 метрів від більшості вітчизняних автомобільних доріг рівень забруднення ґрунтів цими шкідливими викидами перевищує гранично допустимі концентрації в 30 разів!
Також, використання електромобілів дасть змогу вирівняти різницю в денному і нічному споживанні електроенергії, що є запорукою стабільності роботи енергетичної системи України, оскільки, електромобілі будуть заряджатися на 90% вночі (статистика експлуатації електромобілів в розвинутих державах), що дозволить зменшити перепади в денному у нічному споживанні.
Існуючі перепади в споживанні є реальною техногенної загрозою в енергосистемі України.
У середньому в енергосистемі України рівень нічного споживання падає на 30%. Але підлаштувати під потреби людини атомні станції і ГЕС неможливо. Вони працюють без зупинок і вдень, і вночі, тим самим утворюючи серйозний надлишок електроенергії. Треба розуміти, що процес ядерного синтезу на ніч не призупинити (63% від загального виробництва) і роботу гідроелектростанції теж (18% від загального виробництва).
Враховуючи підписання Україною угоди з ЄС, де чітко в енергетичній моделі розвитку Євросоюзу, яку закріпили в статті 73 договору про ЄС, підготовлену Комітетом з транспорту Європарламенту і в «Білій книзі» транспортної політики ЄС, яка була представлена Єврокомісаром з питань транспорту Сійм Каллас, передбачає повну заборону до 2050 року використання автомобільного транспорту на таких видах палива, як бензин, дизельне паливо та інші види вуглеводневого палива, і скоріш за все, з урахуванням сьогоднішніх подій, цей термін буде скорочено.
Синхронізація українського законодавства з відповідними нормами та вимогами законодавства і програмами розвитку ЄС є важливим фактором повноцінної інтеграції України в сім’ю європейських народів.
Використання електромобілів у народному господарстві України дасть змогу, поступово, із року в рік, значно зменшувати катастрофічну залежність української економіки від імпортних вуглеводнів, а це зниження рівня імпортозалежності України та вирівнювання її торговельного балансу.
По опросам Европейских автолюбителей, уже на сегодня, 2/3 из них готовы следующим автомобилем выбрать электромобиль. последние 2 года лучшим среди всех легковых автомобилей в европе становится именно электромобили. Пользоваться электромобилем, в Украине только экономических стимулов в 6 раза больше для украинцев по сравнению с европейцами из-за разницы в соотношении цены литра бензина и цены кВт электроэнергии в Украине (28 копеек / 11грн.) и в Европе (28 евроцентов / 1,6 Евро), что является очень весомым стимулом для среднестатистического украинца и, особенно, для предприятий (уменьшение транспортных расходов дает возможность очень хорошо экономить).
Чем лучше будет развиваться направление популяризации электромобилей, активно рекламироваться идея автомобильного электротранспорта, тем быстрее деньги автолюбителей из касс АЗС перейдут к облэнерго.
Не будем забывать и про экологию и здоровье Украинцев.
Каждая гривна вложенная в профилактику здоровья (особенно на общенациональном уровне) равноценна десяткам тысяч гривен вложенных в лечение (оборудование и лекарства), т.е. эффективность использования средств для конечного результата - здоровья Украинцев.
Каждый месяц промедления это потеря более 10 млрд. грн., и здоровья миллионов украинцев, как его оценить ?